loading...
آهنگ ایران بزرگترین سایت دانلود موسیقی
Jalal بازدید : 14 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمدرضا هدایتی و عمران طاهری به نام تو خونسردی با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : حامد صمغ آبادی ، ملودی : عمران طاهری ، تنظیم و میکس مسترینگ : شجاعت شفیعی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ محمدرضا هدایتی و عمران طاهری به نام تو خونسردی :

تو خونسردی نمی فهمی چرا دلواپست میشم

یه جایی عاشقم کردی یه جا همه کست میشم

هواست نیست نمی دونی با رویات زندگی کردم

همیشه عاشقت بود چقدر دیونگی کردم

اگه می بینی آرومم رو احساست حساب کردم

درا رو خودم بستم با فکرت اعتصاب کردم

نشستم پای احساسی که میگی اشتباه بوده

تو خونسردی نمی فهمی دل من بی گناه بوده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و عمران طاهری به نام تو خونسردی

♫♫♫♫♫♫

با هر آدم راه میرم اونو شکل تو می بینم

فقط بی خودی میخندم فقط بی خودی.خوش بینم

توی حرفام یه چیزی هست که بوی التماس میده

تو خونسردی نمی بینی چه حسی انعکاس میده

اگه می بینی آرومم رو احساست حساب کردم

درا رو خودم بستم با فکرت اعتصاب کردم

نشستم پای احساسی که میگی اشتباه بوده

تو خونسردی نمی فهمی دل من بی گناه بوده

MP3 – 320

Emran Taheri Ft. Mohammadreza Hedayati – To Khoonsardi

MP3 – 128

Emran Taheri Ft. Mohammadreza Hedayati – To Khoonsardi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 631
  • بازدید کلی : 11,902