loading...
آهنگ ایران بزرگترین سایت دانلود موسیقی
Jalal بازدید : 31 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی سعید شهروز با نام یه ماجرای دیگه با بالا ترین کیفیت
| به درخواست کاربران |

 

 

متن آهنگ سعید شهروز با نام یه ماجرای دیگه:

دروغ مگی که عاشقتم دلت یه جای دیگست

کنار رد پای تو یه رد پای دیگست

“از اول میترسیدم یه روز بیاد ببینم

که رو عرشه دلت یه ناخدای دیگست”(دوبار)

چرا من عاشقت شدم

چرا تو دل ندادی

تو عشق نا تموم ما تو پر از چرای دیگست

“فریب چشمای تو رو خونده بودم از اول

نمی دونستم آخرش یه ماجرای دیگست”(دوبار)

♫♫♫♫♫♫

از اول عاشق نبودی چشات به من دروغ گفت

هر وقت ببیای روی لبات یه ناسزای دیگست

از اول عاشق نبودی چشات به من دروغ گفت

هر وقت ببیای روی لبات یه. ناسزای دیگست

بزار بسوزم تو خودم نمک نریز به زخمم

مقصد بعدی دلم یه نا کجای دیگست

بزار بسوزم تو خودم نمک نریز به زخمم

مقصد بعدی دلم یه نا کجای دیگست

MP3 – 128

Saeid Shahrouz – Ye Majaraye Dige

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 549
  • بازدید کلی : 11,820