loading...
آهنگ ایران بزرگترین سایت دانلود موسیقی
Jalal بازدید : 23 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرهاد جواهر کلام به نام با تو با بالا ترین کیفیت
ترانه : نوید قیاسی ، آهنگ : فرهاد جواهرکلام ، تنظیم : کسری ایمان

 

 

متن آهنگ فرهاد جواهر کلام به نام با تو:

بهم بگو برای چی برای رفتن حاضری

تو که میدونی عشقمی چطور دلت میاد بری

بمون کنار من نگو نه

تو که میگفتی لحظه ای ازم جدا نمیمونی

حرف از جدایی میزنی آخه چطور میتونی

بمون کنار من نگو نه

بی تو تموم زندگیم غمه

بی تو جهان من جهنمه

بی تو نبضم به سختی میزنه

با تو خوشی اسیر قلبمه

با تو بهشت زیر پای من

با تو دلم دیگه نمیشکنه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام به نام با تو

♫♫♫♫♫♫

بهم بگو برای چی برای رفتن حاضری

تو که میدونی عشقمی چطور دلت میاد بری

بمون کنار من نگو نه

تو که میگفتی لحظه ای ازم جدا نمیمونی

حرف از جدایی میزنی آخه. چطور میتونی

بمون کنار من نگو نه

بی تو تموم زندگیم غمه

بی تو جهان من جهنمه

بی تو نبضم به سختی میزنه

با تو خوشی اسیر قلبمه

با تو بهشت زیر پای من

با تو دلم دیگه نمیشکنه

MP3 – 320

Farhad Javaherkalam – Ba To

MP3 – 128

Farhad Javaherkalam – Ba To

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 663
  • بازدید کلی : 11,934