loading...
آهنگ ایران بزرگترین سایت دانلود موسیقی
Jalal بازدید : 19 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین فیاض به نام فاصله با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : یاسی عباسی ، تنظیم و میکس مسترینگ : حکیم عباس اوغلی

 

 

متن آهنگ امین فیاض به نام فاصله :

تو به فکر بازی کردن با دل اینو اونی

میگن عاشق شدی اما دروغ خودت می دونی

کاش منم مثل تو بودم بیخیال بی صداقت

پا میزاشتم رو همه حرفام خالی از رسم رفاقت

کاش منم مثل تو آسون از کنارت می گذشتم

وقتی دل می کندم از تو، تو رو ساده می گرفتم

تو می خوای تموم چشما پی چشمای تو باشه

دل هر چی صاف و سادست توی دستای تو باشه

دل هر چی صاف و سادست توی دستای تو باشه

تو یه مغروری و بی رحم منو عمری بازی دادی

هر چی می خواستی همون شد تو دیگه .منو نداری

بین مون فاصله انداخت راه بی راهه که ساختی

من مزاحم تو نیستم مطمئن باش دیگه آزادی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امین فیاض به نام فاصله

♫♫♫♫♫♫

حالا بی تو خیلی خستم شده کار بار و من خواب

مرور خاطراتی که دلم رو کرده بی تاب

شبا از نبودن تو خوابای بدی می بینم

از ته قلبم می خوام که لحظه ای پیشت بشینم

تو یه مغرور بی رحم منو یه عمری بازی دادی

هر چی می خواستی همون شد تودیگه منو نداری

بین مون فاصله انداخت راه بی راهه که ساختی

من مزاحم تو نیستم مطمئن باش دیگه آزادی

MP3 – 320

Amin Fayyaz – Fasele

MP3 – 128

Amin Fayyaz – Fasele

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 535
  • بازدید کلی : 11,806