loading...
آهنگ ایران بزرگترین سایت دانلود موسیقی
Jalal بازدید : 17 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهاب رمضان بنام مثه پاییزی و میری با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : حسین غیاثی ، موزیک : شهاب رمضان ، تنظیم : سیروان خسروی

 

 

متن آهنگ شهاب رمضان بنام مثه پاییزی و میری :

پر از بغض تلخم پر از اخم و عادت

تمومش نکن

با لینکه یه عمره رسیدیم ته خط

تمومش نکن تمومش نکن

شبیه برگ می ریزم

مثل پاییزی و میری به آسونی

با یه لبخند دنیا مو بهم می ریزی و میری

به آسونی

چجوری بتونم تحمل ندارم تو یادم بده

با این حال ابری چجوری. نبارم تو یادم بده

تو این روزای بی رویا دارم جون می کنم ولی نمی میرم

هنوزم یادمه حرفات به این زودی فراموشی نمی گیرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهاب رمضان بنام مثه پاییزی و میری

♫♫♫♫♫♫

تویی که عاشقم بودی

کجا میری به این زودی چرا بیخیالت نمیشم هنوزم

تویی که عاشقم بودی کجا میری به این زودی

تو پروانه بودی چرا من بسوزم

“چجوری بتونم تحمل ندارم تو یادم بده

با این حال ابری چجوری نبارم تو یادم بده

تو این روزای بی رویا دارم جون می کنم ولی نمی میرم

هنوزم یادمه حرفات به این زودی فراموشی نمی گیرم”(دو بار)

MP3 – 320

Shahab Ramezan – Mese Paeizio Miri

MP3 – 128

Shahab Ramezan – Mese Paeizio Miri

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 558
  • بازدید کلی : 11,829